Tja :D

Igår så va jag o Lippa och köpte GULD KORTET PÅ GRÖNA LUND!! jätte kul! när vi fick våra guldkort så åkte vi lite karuseller o sånt bl.a Jet line och släng gungan haha <3 vi åkte också "kärleks tunneln" men jag o lippa blundade typ hela tiden (det e ju så läskigt med alla sångerna och små gubbarna där...) hah <3 efter det så sov jag hos lippa vi hade jätte kul :) när jag kom hem fick jag lite godis av min gudmor som har kommit till stockholm men åker hem i morrn :( sen hade jag, mamma, Paulina (min gudmor), Tyra (paulinas barn), Ester (paulinas andra barn), Calle, ruth och Greta picknik :) fast det började regna :( i kväll ska vi till en maj brasa med Issa <3 <3 kram kram skriver kanske mer i kväll :) <3 GLAD VALBORG (elr vad man ska säga) <333
Jag o godiset jag fick :) MUMS! <3
GRÖNA LUND! <3

"TREVLIG VALBORG" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0