Good day! <3

Hello! idag har det varit en jätte bra dag! började kanske inte så bra ( övade tills so-provet) men sen kom issa och vi gick till stan :) jag köpte inget men issa köpte en tröja från H&M (som jag redan har) <33 sen messade bella mej och sa att jag, bella, lippa o issa kunde träffas på donken runt 5 så så blev det :) kl.17.00 kom jag o issa till donken :) bella kom kanske 10 min senare och filippa 15 min :) jag o bella tog varsin Sunday , issa tog en milshake och lippa tog inget. :D vi pratade i ca en timme sen skulle jag o issa hem :( nu har jag precis kommit hem och i morrn e det ju skola igen :/ men sk bli lite roligare nu när bella e tillbaka jag har saknat henne så  häääär mkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (skriver det i de flesta inlägg nu men det e ju sant :)) skriver mer i morrn
p.s kommer kanske inte ha så mkt att skriva i morrn för jag kommer nog bara va hemma efetr skolan och öva, öva, öva tills so-provet! :P puss <3
bella <3 <3

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Har saknat dig så jävla mkt så du inte förstår ! Älskar dej min cooling <3

2011-05-02 @ 23:14:02
URL: http://becute.blogg.se/
Postat av: Bella <3

Har saknat dig så jävla mkt så du inte förstår ! Älskar dej min cooling <3

2011-05-02 @ 23:14:26
URL: http://becute.blogg.se/
Postat av: ellz

DITO <3 <3 <3 älskar dej min snygging!!! <3 <3 3<

2011-05-03 @ 16:17:50
URL: http://cuteellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0