tja!

har ju inte skrivit sen i lördags men har inte hunnit för när jag kom hem i lördags hade vi gäster vi spelade wii och spionerade.. på söndagen gick jag, issa, flora o sara till grönan lite senare kom clara :) <3 vi åkte twister, tilt (fast då åkte bara jag, clara o sara), blå tåget (LÄSKIG!!) m.m. det va inte lika mkt kö som i lördags men ändå mkt! :P när vi hade varit där från 12-17 skulle sara gå hem sen ca 18 gick issa och lite senare gick flora då va det bara jag o clara kvar o vi åkte jetline ngr gånger (va typ ingen kö då), extrem, tilt(igen) och blå tåget (igen) KUUL! sen hade vi sällskap hem :) idag har vi sett 6.ornas musikal! jätte bra! <3 vi hade också slöjd (jag o lippa gör ngr armband tillsammans) <333 sen åkte jag och mötte mamma, ruth o issa vi tog en glass och satte oss vid fontänen :) ssen tog jag o ruth bussen hem o mamma hämtade calle sen har jag väll bara kolat på tv  o gjort lite läxa.. -.- <3
puss
blå tåget.. :O
klicka HÄR kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0