Tjao

idag har jag typ inte gjort så mkt vi hade idrott, på idrotten så spelade vi fotboll :) sen efter skolan stannade jag, tora, clara k och sofia i skolan för att öva på so-pjäsen. gick ganska bra! :D sen gick jag för att hämta calle men han skulle hem till sin kompis så jag gick själv o köpte en glass :) det är ju hur varmt som helst!! tror att det va typ över 20 grader, YEES SOMMAREN KOMMER! sen så kom mamma hem  och nu e typ ngr av pappas kompisar här :) mamma kommer nog snart hem, tror att hon e med ngn kompis :-)
p.s jag ska byta till bloggplatsen (har redan gjort bloggen den heter: ellz.bloggplatsen.se) jag kommer kanske blogga här också :-) kram kram hoppas ni läser den nya bloggen också :) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0