vrickad dag...

Tja! när jag vaknade hörde jag massa brandbilar men pappa trodde bra att det va "falskalarm"... sen när jag gick till skolan så va det jätte mkt rök och helt avspärrat överallt så jag kunde inte ta 42.an på den vanliga busshållsplatsen så jag gick till nästa och där stod alla andra som skulle ha tagit bussen på andra stationen. jag väntade i ca. 5 min sen tänkte jag o paul (en klasskompis) gå till skolan men på vägen ser vi bussen komma och vi hann med den :) men vi åkte inte så länge för busschafören sa "jag kan inte köra till garnisonen för jag måste vända vid karlaplan" så vi hoppade av vid karlaplan. sen sprang jag o paul till skolan ... i skolan hade vi bild (blev klar med mitt kollage) sen So-Prov! det gick bra tror jag :) sen hade vi lite andra saker innan det va NO. som vanligt va det tråkigt på no.n -.-
jag o filippa hade sällskap lite sen mötte jag mamma och vi gick till en affär och skulle köpa lite saker till Greta och då fyllde typ en giraff (leksak) 50 år och man fick tårta, kakor, croassanter och MAKRONER!! MUMS! <3 <3 sen hämtde vi ruth och gick hem :) när vi va på väg va det typ ngt hot elr ngt vid ngn ambasad (vet inte riktigt) som vi bor ganska nära... ajja det brinner typ fortfarande på arkitektskolan (det brann typ högst upp på på arkitektskolan och brandmännen fick spränga 2 hål för att få in vattenslangarna och har fortfarande inte släkt elden...)
puss <3 <3 dagens outfit kommer sen <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0