De bästa <3

det här inlägget är till mina NÄRMSTA NÄRMSTA NÄRMSTA vänner <3

Bella: snäll, söt , rolig, cool, MODIG! , bra på gymnastik, en SUPER DUPER MEGA BRA VÄN som jag kan lita på til 100%!! <3 <3 älskar dej <3

 Snyggaste Bella <3

Tora söt, snäll, snygg, rolig, bra på att hjula!, en SUPER DUPER MEGA BRA VÄN som jag kan lita på till 100% <3 Älskar dej <3 <3

 sötaste Tora <3

Lippa snäll, snygg, söt, gullig, bra musiksmak!, en SUPER DUPER MEGA BRA VÄN som jag kan lita på till 100% <3 älskar dej <3 <3

 Gulligaste Lippa <3 <3

Flora söt, snäll, vacker, rolig, bra på att sjunga, en SUPER DUPER MEGA BRA VÄN som jag kan lita på till 100% <3 <3 älskar dej <3 <3 <3

 vackra Flora <3

min BÄSTA VÄN <3 <3

ISSA! Söt, snäll, rolig, snygg, cool, bra på att va en bra vän, ett Eric Saade fan! <3 <3 m.m. <3 ÄLSKAR DEJ BÄSTIS!!!! Tack för att du finns <3 <3 puss
'
 BÄSTA B
ästisen <3 <3

 puss <3

Kommentarer
Postat av: Tora & Bella

DITO ELLLISSS :)



FRÅN TORA: SNYGG BILD DU VALDE PÅ MIG.. HAHA



PUSSSSSS

2011-04-05 @ 16:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0