Dop i morrn...

Tja! <3 idag ska jag typ inte göra ngt vaknade runt kl. 10.00. sen duschade jag och åt frukost. nu sitter jag bara här och bloggar. det är bara jag, Ruth och Calle hemma. ska kanske ringa Tilda och se om hon vill göra ngt... i kväll ska jag och min familj till ngr kompisar :) ska bli kul.

I morron ska vi ha dop för Greta i en kyrka :(
(jag gillar inte kyrkor) vrf: kyrkor är LÄSKIGA! men jag ska va "fotograf" i morrn :) men jag måste ändå stå längst fram i kyrkan...gillar inte det heller.. vill helst inte ha med kyrkor att göra! hehe :(  ajja ska väll ringa Tilda nu :) puss <3 <3
skriver nog inte ikväll men ska försöka blogga innan dopet i morrn (kanske inte hinner) ajja försöker... <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0