Tilda <3

Tjaoo, idag har jag varit med Tilda <3 vi har inte gjort så mkt förutom att planera tills i morrn :) i morrn ska jag, Tilda, Calle, Nils, Otto och Ruth gå "påsk kärringar" (rlt Tilda och Ruth ska va Påsk kärringar, Calle, Nils och Otto ska vara tuppar och jag ska vara kyckling! <3  <3 jag o tilda ska göra oranga/röda tupp kammar på Nils, Calle och Otto! kul va?! <3 <3 just nu sitter jag hemma hos tilda med hennes jätte söta hund Bacchus! <3 <3 ajja måste gåå puss puss <3 <3

P.s Hur många lingon finns det i världen (?) va jätte bra! fast lite sorlig också... den får 4,5/5 :)

har tyvärr ingen bild att ladda upp blir nog mer bilder i morrn :)

P.s 2: förlåt för dålig uppdatering men orkar(kan inte skriva såå mkt nu i Skåne men när jag är tillbaka i stockholm blir det mer inlägg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0