Boule

Hej idag vaknade jag av min mobil det va pappa som ringde och sa att jag skulle kommit hem för en halv timme sen... jag kom på att det va boule med klassen men nästan inga kompisar skulle gå och jag va såå trött! men farmor och farfar skulle åka tillbaka till skåne idag så jag skulle ändå hem så kl. 10.00 fick jag gå hem :( sen trodde jag och pappa att vi skulle bli sena men mamma ringde Claras mamma Hanna och dom hade bytt tid så det började 12 istället för kvart i 11 :) Det blev ändå kul för jag och Clara blev i samma lag och Joel mot Joels pappa, min pappa och Claras mamma :) Vi vann inte :( men vi va ändå bäst! sen gick vi hem och nu har jag inte ngt att göra :P aja ska snart till BB och hälsa på min mini kusin :) yeey <3 kram

 Boule! :)

 Claris <3

Kommentarer
Postat av: Claris

Aa Det blev faktiskt kul med dig o vi vann ju nästan! miss u <3

2011-03-13 @ 21:59:12
URL: http://mopsii.blogg.se/
Postat av: Ellz

aa nästan ;) <3 miss u ses snart <3 <3

2011-03-14 @ 07:09:10
URL: http://cuteellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0