No-Prov

Idag va jag som vanligt i skolan och idag hade vi No-Prov :O det gick bra :) tror jag.... sen så hade Isak och Tora föredrag :) Isak hade om Atom bomberna i Japan och Tora hade om Titanic <3 Toras va jätte bra för hon visade ett filmklipp från filmen: Titanic :) <3 Efter skolan kom Lippa hem till mej :) <3 vi kollade på tv och övade på So:n
:P sen när lippa gick till dansen så kom mamma, calle, Ruth och Calles kompis Max hem och jag har övat på alla läxor så jag har ABSOLUT NADA att göra :( calle, max och ruth kollar på: Harry Potter :P aja kan berätta en annan sak också att Ruth hade "Melodifestivalen" på hennes dagis idag och hon och hennes kompis Sonja sjöng: Manboy och ngn till :) hon hade sminkat sig och gjorde sig jätte fin imorse ;) hah <3 puss <3

 liten bild på mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0