NYCKLARNA!! :P

Hej hej <3 idag va jag som vanligt i skolan vi hade slöjd (Blev klar med min skål) :) sen skulle jag, lippa, flora, Sarah o Sofia hem till mej men då ska jag såklart ha glömt nycklarna.... så jag o sofia sprang till pappas kontor men han bytt kontor o vi visste inte var det låg så vi letade i typ en halv timme :P sen ringde Lippa o sa att vi kunde gå hem till henne :) så då gick vi till henne o började skriva en låt som ska va klar på fredag.... aja det går JÄTTE BRA med låten! <3 vi har tema: Vänner :) Men vi har ju fått lite hjälp av Nora (hon går på AF) hon har kommit på jätte mkt bra meningar till låten :) nu ska jag snart gå men skriver mer i morrn elr ikväll :)

P.s i kväll är det final på Top Model :) puss <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0