SOLSIDAN IN MY HEART! ♥

Har sett sista avsnittet av solsidan! :( dom ska typ inte göra fler avsnitt! VRF!!! :( aja det här får 10/10 <3

här är lite "Citat" ur Solsidan :) <3

- Fort vi sticker innan snuten kommer!..../Anna
- Finns det Hjärte rum så finns det sjärte rum/ Ove
- tänk om jag visste att du o jag skulle gifta oss för 4 år sen o att vi skulle bo i hus, få barn...BARN!/ Anna
- Tjenare Mannen! / Ove
- Du MÖRDADE min "bästa vän! /Ove
-  Jag vill inte va i samma rum som den K*******! /Alex mamma
- Oj, va duktigt du va som skruvade loss toan! / Annas mamma
- 3 skivor rostbiff var/Ove
- När man just har fått tyst på Vilma så börjar PAPPA! /Anna

SOLSIDAN IN MY HEART ♥
http://www.tv4play.se/film_och_serier/solsidan?title=barnet&videoid=1453308


http://www.tv4play.se/film_och_serier/solsidan?title=ove_staller_till_en_scen&videoid=1453103
kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0